.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

18 maj 2009

......?

Den senaste tiden har jag gått runt med den ständiga känslan av att jag glömt nåt....
Så snälla ni har jag det ELLER???? födelsedag?nån som står och väntar på mig nånstans? nånting, vadsomhelst!!? TELL ME!
Känner ni igen känslan eller?

Jaha så hur mår ni annars ungdomar?=)
Själv mår jag bra.. lite frukost hade inte skadat iof... men den måste fixas... och här fixas fan inget såhär tidigt på morgonen!
Så jag får svälta....

Nu ska jag ringa en massa samtal... och göra allt annat som måste göras innan skolan börjar..
Så ha en trevlig regndag allihopa!


ciaooo

3 kommentarer:

arek sa...

du kanske skulle kunna göra frukost åt andra någon gång !

Tobbe sa...

Jag har namnsdag idag =) ERIK ;) fast de visste du inte så de kan du inte glömt :P

Anonym sa...

Faktum är att jag gått över tiden med tre dagar om du lagt nån tanke på lilla mej :(
hehe skoja bara.. skönt att du inte är som alla andra och ringer och tjatar :)
kram love you
fia