.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

25 maj 2009

eller...va?

Hello... här är förmodligen mitt första fylleinlägg och förhoppningsvis de sista (fylleinlägg allså!)...haha. sorry. läs inte vidare om du inte vill.
Jag har nyss kommit hem från Pitchers där det intogs ett antal glas av rödvin... woohooo jag spillde inte nåt!!:) Jag och Jeanette hade en super trevlig kväll med variation av skrattanfall och seriösa samtal.... som ledde till skrattanfall. Ja vi har helt enkelt jävligt kul ihop:)
Då det plingat i klockan o vi druckit upp sista slurpen i glaset, bestämde vi oss för att avsluta en diskussion vi hade med bordsgrannarna för att ta oss hem..
Kan bara nämna att bordsgrannarna behövde hjälp med ett problem som deras "kompis" hade.... seriöst? hur gamla är vi? eller...ni? "...alltså vi håller med er men vår kompis tycker såhär...." Killar....Eran "kompis" behöver verkligen lära sig en hel del om kvinnor, om vad vi vill ha... för vi skiter faktiskt fullständigt i vad ni tror...och vill;P

Okej jag är ju inte DEN alkisen som suttit på pitchers hela dagen. Tidigare idag så skrev jag prov i företagsekonomi... intressant.. not...självklart mvg ...(i wish;)
Sedan blev det lunch på espresso house med Lady Insane.. Totaly insane... totaly great!;)
Efter de blev det glass och stekning i solen med Krille! Han lyckades såklart lura in mig i en del galna resor i sommar.... why not!?:) starting soon!

För övrigt så hade ju East West hunnit stänga när vi skull hem... jag som va sugen på sushi!:(
Det fick istället bli... ehm... vaniljbullar som jag grävde fram i brors frys! nästan samma ju!?

Och ni som missa... eller helt enkelt inte har canal + så blev det 2-2 i matchen mellan örebro och dom i röda tröjor idag! Är det bra eller?

Har funderat lite på en sak under kvällen... Du tjejen som hade på dig den färgglada paljettjackan på stan idag..... vad fan... eller hur fan tänkte du!? seriöst? Den va tyvärr värre än en diskokula.. mitt på ljusa dan!?

Det är en hel del mysko människor i örebro...har ni tänkt på det?
Jag mötte en kille på väg hem som frågade om jag har vatten.... ser det ut som att jag bär runt på en dunk med vatten eller??? man slutar ju aldrig att förvånas...

Gu vilket hoppigt och totalt onödigt inlägg detta blev...

Sleep tight homies..


xoxo

2 kommentarer:

Josephine sa...

Låter som en jävla bra kväll! Lite supa har ingen dött av! :D

Tobbe sa...

HAHAHA asså för kul inlägg, den där med vattnet hahaha! Ja garvar!