.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

17 maj 2009

pip....

Jag kan börja med ett erkännande:

jag pallade inte att kolla på hela schlager grejjen igår.. haha... just aint my thing!
Jag hörde iaf idag att den Norske charmören tydligen vunnit.. o de va ju roligt, han va söt!
hahah... vad tyckte ni om grekens moves?? nu ska jag inte va elak men seriöst!?
hahahah....

Just nu sitter jag i min våndan...ångest....panik... gaaah..... den förbannade novellen knäcker mig!
Min novell alltså... min skoluppgift.... som inte har blivit skriven än..... trots att det är typ 1 vecka kvar av terminen... BRAAAAA!
Hade iof kunnat skrivit den istället för o kolla på Twilight för 587:de gången... men det är ju Twilight....Edward.... grrrrr... hahah

Ne gott folk...de e sol ute! va gör ni här o gör!



xoxo

1 kommentarer:

Jeanette sa...

Klart som faaaan man kollar på Twilight istället för att skriva en dödligt tråkig novell. Asså seriöst, ska vi gå på svenskan på tisdag? jag känner att jag inte har någon som helst lust att gå dit...

Mår du bättre nu förresten?

Kramar