.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

25 maj 2009

A bitchslap to me!!

Har varit den mest kaotiska helgen i hela mitt liv tror jag! haha... förmodligen har det undgått er allihopa, nästan.(tur de;) Jag tappa fotfästet... tappa kontrollen... tappa... ja allt. Jag förstår inte... kommer förmodligen aldrig att göra. Jag hade en ganska bra beskrivning på hur jag kände mig:

Som en myra i en stoor park.. jag kände mig så fruktansvärt ensam trots allt runt omkring. och jag visste som alla jämt säger... att jag måste vara stark när jag ser fotsulan komma emot mig... jag visste de! men jag förstod att jag inte hade en chans... för jag va för liten..för svag..Jag visste även att om jag bara lyckas ta mig till andra sidan av parken så blir allt jätte bra... till och med bättre! men det kändes så otroligt långt... för långt!

OJ tänker ni nog! men seriöst mina vänner...
Haha YOU KNOW ME.. I`ll manage!
Jag kan lugna er med att det bara va en släng av nåt... som influensan typ!
Herre gud... Jag är definitivt inte ensam, definitivt inte liten och jag är fan så mycket starkare än vad jag själv tror ibland!!(finns bevis) haha.. alla får vi ju hjärnsläpp ibland, eller hur!?

Så imorgon är en ny dag... en ny vecka, nytt allt!!
Jag hoppas på sol denna nya dag.. eller vad säger ni?:)

Har ni någonsin känt er så löjliga så ni bara inte kan sluta skratta åt er själva? haha.. I do!


Ha en underbar natt mina kära vänner:)


xoxo

0 kommentarer: