.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

20 maj 2009

Jag kommer aldrig komma ut från detta land!!!

Nyss hemkommen efter att ha fixat nytt pass.... OMG!!!
När jag stod där och skulle ta kort, fixar till håret, kollar make up och lägger på ett fint leende...
så säger hon i kassan : "Man ler INTE på passkort"... huh? why??

Istället skulle jag stå där... försöka vara seriös... och INTE blunda som jag gör på alla andra kort!
Efter mycket ansträngning får jag nog till de.... trodde jag....
När man väl får se hur det kommer se ut... så inser jag att jag aldrig kommer få lämna landet...

"Jag ser ju ut som en fånge ju!"

efter en låååång stund av tystnad så svara tanten...

"äsch då... så farligt är det väl inte...." (försöker nog hålla sig för skratt)



hm... hon var inte så villig att ta om kortet heller så jag fick helt enkelt nöja mig...

Såhär blev det ungefär:













3 kommentarer:

Jeanette sa...

hahahhaah jag dööör av skratt, gud vilken tur att inte jag var med och skulle göra ett pass samtidigt, hur skulle det gått?

Men jag tror nog du blev fin på kortet sweetie, snart kan du lämna Sverige =)

Och du, mycket trodde jag skulle hända i sista twilight-boken, men inte DET. Nu kan jag inte sluta läsa. Stackars stackars Emil

Kramar

Anonym sa...

säkert mycket söt som vanligt

Tzer sa...

Hahahahahaha, om du nu såg ut som långben på passet måste jag få en kopia att rama in så jag varje morgon kan bli en smula glad när jag vaknar. Men du alla ser ut som fångar på sina id handlingar. Din nya blogg är jätte fin förresten. Och förlåt att jag är så seg på min blogg, måste skaffa ny dator.