.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

27 maj 2009

Totalt hjärnsläpp fick jag nu...

Gaah... hann bara se 15 min av Greys Anatomy och ni kan ge er fan på att jag börja gråta ändå! Den serien är ju gjord för att böla sig igenom! Men nu kanske ni tänker... hur fan kunde hon missa resten av Greys?! Det ska jag allt tala om! För jag har varit på GYMMET! wohoo hahah!
Jag lovar, jag ljuger inte!! om ni vill ha bevis så träffa mig imorn eftersom jag då inte kommer kunna stå på mina ben!!

Vad har annars hänt idag?hm...har jobbat.. inget spännande där..speciellt inte personen jag jobba med såååå ********!!!!!
Efter jobbet fick jag veta att jag fått MVG på företagsekonomin!! I ROCK!;) what to do...dom bara rullar in;)

Sedan blev det marieberg med Maria! Hur bra som helst!:) Vi hade en hel del att tala om och så blev det ju lite shoppat... haha... jag har ju liksom inte tvättat på ett tag;) Lunch på Pacos oxå.. well stammis där med snart eller?

Nu har jag iaf fått nyckeln till min lägenhet oxå! me happy:)
Så i helgen blire flytt.... mina vänner;).....jag bjussar på ehm.... gratis träning!! okej okej...lite sprit oxå då...? ja visste väl att de skulle funka..haha...

HAHAHAHA... har ni sett heineken reklamen? så bra!

see ya...



2 kommentarer:

Annie sa...

läskigt... jag va också på marieberg idag, med sara och anders.. och pacos också.. rysning? javisst :P

Jeanette sa...

Grattiissss till MVG:et, du är sååå värd det! Fan vad bra vi är den här terminen, MVG:na bara rasar in =)

Kramar