.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

18 maj 2009

Uppfräschning..

Japp... då har gamla bloggdesignen blivit skrotad för denna tjusiga!
Vad tycks?I like it anyway!(utifall nån inte gör de;)
(tack mannen på andra sidan telefontråden...nätet...öh....tack för hjälpen;)

Så nu kanske ni undrar varför?
JO de ska jag berätta för er.... jag tänkte att förnyelse förnöjer...?huh...va jätte fel de lät men ändå! Jag tänkte att jag skulle få lite skriv inspiration om jag ändra lite...så nu återstår att se!

Just nu sitter jag iaf och undviker att skriva färdigt min exkursionsrapport... istället moffar.... jag menar smakar jag på nachochips med guacamoledipp.... inget moffande här...ehhrm...;)

Vad gör ni gott folk?


Laters...

1 kommentarer:

Jeanette sa...

mmm gillar din nya design! Supersnygg ju =)

Hppas exkursonarbetet har gått bra he he, själv försöker jag hitta något engelskt ämne att prata om..hmmm kanske ska snacka om designen på din blogg? det är fan aktuellt =)

Äsch, ses sen.

Kramar