.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

19 maj 2009

Kommer inte på nån bra titel ida...

Jaha här sitter man efter en låååång dag... längre än väntat tack vare min kära vän miss J som lyckades övertala mig att hänga med för att höra på hennes och mr J´s tal på svenskan. Grymma va dom men jag va inte ett dugg avundsjuk på att de blev filmade när de höll sina tal;)

Annars har denna dag inte varit så spännande... Förutom att jag fick MVG i både engelska A och B.. vilket är väldigt roligt för mig.... inte för er.. för de skiter ni fullständigt i och de förstår jag!

Jag vaknade med en panikkänsla imorse, svetten rann, hjärtat bultade...... Jag har inget PASS!!!!
OH NO! jag är ledig i ett par veckor nu... och tänk om jag blir sugen på att ta en impulsresa nånstans?! och bara för att jag inte kan så vill jag ju de såklart, NU!
Suck! så imorn blir de av till The Cops för att fixa pass! Varför har jag inte gjort de tidigare!?
Dumma dumma blonda... haha nejdå...ja e ju fejk;)

Nu ska jag återgå till att äta upp min systers sockerkaka som hon lämnat framme...till mig!?;)
De va säkert till mig eller hur... så då gör de inget att ja äter upp den... mmmmums.

Okej så jag vet....jag äter mycket.... och va glada att jag inte skriver allt jag äter...för då hade ni ringt fröken Skipper direkt... men jag får! sådeså! Tack vare alla mina sjukdomsveckor jag haft på sistone har jag bestämt mig att jag får unna mig! och de gör ja....TRO MIG!

Så håll i hatten and sail away så ses vi!


Ciao..

0 kommentarer: