.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

19 maj 2009

Kommentarer på kommentarer....

Arek, jag lovar att servera dig frukost varje dag.... När du börjar städa ditt rum!
och vi vet ju båda att that aint gonna happen´so.... you just have to make your own breakfast!
O du....vi är i Sverige nu...här äter vi inte egg n´beans varje dag till frulle! (bespara oss lukten;)

Fia, gumman haha... förlåt att jag glömde datumet du skulle föda... jag lovar att du får glömma mitt när jag ska ha barn! Jag räknade nog bara med att jag antagligen skulle få höra när hon ploppar ut iaf;) Det börjar bli dags tycker jag.. så ta o tryck ut henne nu!:)

Tobias... grattis på din namnsdag på ditt andranamn....igår...eller va de förrigår? De va dumt av mig att glömma...trots att jag inte visste... dumma.


over and out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Very nice! J

Tobbe sa...

Du är förlåten =) O grattis till dina två MVG i både A och B. Kanon ju!

arek sa...

ja ja ja