.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

25 maj 2009

KÄRA ÖREBROARE!

Jag vill bara berätta för er att bara för att ni TROR att ni får bete er hur ni vill av någon konstig anledning, betyder det inte att ni faktiskt får det!

Jag har en hel del olika moment som jag gärna beklagar mig över. Men jag känner att ni bilister står mig närmast till hatet idag.

Det är INTE okej att köra bil som majoriteten av er gör..
Ni gubbar som körde om på insidan när det var kilometerlånga köer i båda filerna,
Du gubbe som INTE lyckades för att jag körde ut framför!HA!

Det är heller inte okej när ni tror att ni kommer från bilköerna snabbare om ni kör i vänstra filen.. vägen går förmodligen ihop och ni måste ändå tränga er in i kön! Har ni otur och försöker klämma er före mig.. så ber jag om ursäkt i förväg för alla hemska ord som jag förmodligen menar just då!(och bucklorna)

Det är heller inte okej att ni försöker åka ifrån mig när det slår om till grönt, tävlingsmänniska som jag är så kommer jag alltid ikapp och det kan sluta illa till slut!

Det är heller inte okej att ni är ute och "söndagsåker" dom dagarna då jag har bråttom! Det betyder att jag måste köra som den galning jag är bakom ratten... och det kan bli dyrt!

När jag får grönt och ska svänga vänster, så betyder det att jag har grönt och FÅR svänga vänster. Ge fan i att köra i vägen då! vänta på er tur!

Jag vill oxå passa på att paxa alla p-rutor närmast ingången till de butiker jag besöker. Hur lata kan ni vara? Herre gud... jag menar... han gav väl er ben?

Jag tycker verkligen det är beklagligt att ni kör som ni gör... då jag tog körkort här i Örebro fick vi minsann lära oss köra ordentligt!
Om jag råkat glömma nåt lovar jag att det kommer ett tillägg senare..

Vore tacksam om ni kunde sköta er hädanefter så att jag, när jag har råd och köpt bil kan få köra i trygghet på våra gator!


Tack på förhand!

Miss E

3 kommentarer:

Anonym sa...

aaauuuchhhh

Tzer sa...

Hehehe gumman då, andas =) Kommer det inget hat mot cyklisterna med??

Josephine sa...

Haha!! Hade ingen aning om att folk körde som idioter här. :D