.sidebar ul li { list-style: disc url(http://www.blogblog.com/moto_ms/diamond.gif) inside; vertical-align: top; padding: 0; margin: 0; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-datablock { margin-top: 3px; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; line-height: 140%; } .profile-textblock { margin-left: 0; } .profile-img { float: left; margin-top: 0; margin-right: 10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0; border:4px solid #e8b; } #comments { border: 0; border-top: 1px dashed #eed; margin-top: 10px; margin-right: 0; margin-bottom: 0; margin-left: 0; padding: 0; } #comments h4 { margin-top: 10px; font-weight: normal; font-style: italic; text-transform: uppercase; letter-spacing: 1px; } #comments dl dt { font-weight: bold; font-style: italic; margin-top: 35px; padding-top: 1px; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 18px; background: transparent url(http://www.blogblog.com/moto_ms/commentbug.gif) top left no-repeat; } #comments dl dd { padding: 0; margin: 0; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .feed-links { clear: both; line-height: 2.5em; } #blog-pager-newer-link { float: left; } #blog-pager-older-link { float: right; } #blog-pager { text-align: center; } /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper { padding-top: 0; } body#layout #header, body#layout #content-wrapper, body#layout #footer { padding: 0; } -->

27 maj 2009

Hallå där...

Haha... NEJ detta är inte ännu ett fylleinlägg, promise!;)
Vad har ni gjort idag kära vänner?

Jag har haft en dag full av aktiviteter...dock inte så spännande för er kanske..
Va och hämta ut mitt pass imorse... dåligt snopet och vakna av ett sms från polisen..haha.
Kan bara nämna att bilden ja la ut på Janne Långben inte alls stämde överens med min riktiga bild... allt för förskönad!!(är det ens ett ord?låter konstigt)

Denna bild gör mig nog lite mer rättvisa:










Ärligt talat...fråga Jeanette... haha... "nej men jag skrattar inte åt det" hahahah...;)

Sedan blev det en fika med systeryster på Rosalis.. mmm... deras varma choklad och bagel äger!
Efter det bar det iväg till skolan för... ännu mer fika!!
Och en hel massa separationsångest!!
Hur ska jag klara veckorna utan mina bästa miss J och mr J!?!?

Efter det blev det mat med Erica..och vad åt vi? haha SUSHI såklart.. Jag är liksom torsk på sushi... hahaha... torsk...på sushi... Fattar ni!?:)
(okej så jag e ganska tragisk och ärligt talat garvar åt mitt skämt just nu;)
Det var iaf en väldigt trevlig eftermiddag som måste göras om snart!
Väl hemma laddade jag för en storstädning och några avsnitt av Days... Men icke sa Nicke...eller Krille..haha. Så det blev en bio med grabbsen. Änglar och demoner blev det! Den va intressant! Inte dålig och inte sjukt bra.. bara..ja... helt okej!

Det var lite ångestgivande dock eftersom jag sååååå gärna vill åka till Rom.. men aldrig kommer dit!! (filmen utspela sig där)
Så tanken var ju att jag skulle åka till Italien nu..snart.. men... hm... det blir nog inte så!SUCK!
Eller....nån som e sugen?

ÅH! imorn får jag nycklarna till MIN MIN MIN lägenhet! Så underbart!:)
ÅH... det betyder ju att jag nu har en hyra att betala oxå... haha... så jag får nog lämna er här för att klicka in mig på banken och göra det kanske mest ångestgivande? Betala räkningar... ni kan säkert alla hålla med va?:)

Sov så gott allihopa...


xoxo

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Haha men jag skrattade inte åt ditt kort, looovar ju! =)

Det är peeest att betala räkningar, inte för att jag har gjort det på över ett år snart, men jag kommer ihåg hur det var ;) Hahah känner mig som en lyxhustru.

Skulle just säga, att om du inte har något för dig idag så är det bara att du går förbi Wasa, för där sitter jag med en kompis. Men sen kom jag på att du jobbar. Men men, kommer fler dagar.

Nu ska jag kolla på days.

Mucho kramar

Tzer sa...

Hihihihihihihi =) Darlingen vart är din lägenhet? Vart tar du vägen?

arek sa...

om du vill kan jag hänga med till Rom!!